Digitalum, e-commerce & CX game changers.
Digitalum speelt als organisatie in op de e-commerce revolutie. Als Adobe en SAP partner bouwen en onderhouden we uitmuntende klantenervaringen. Klanten kunnen bij Digitalum terecht voor senior consultants, product licenties en extensies die de standaard e-commerce omgeving verrijken met extra mogelijkheden.
Interview met Diederik Bots, CEO Digitalum
Hoe heb je kennis gemaakt met HLU?
Ik ben jarenlang gepassioneerd basketbalspeler geweest en speelde in mijn jeugd op nationaal niveau bij Bree. Vandaag ben ik nog steeds trainer bij de ploeg van mijn zoon. Eigenlijk van kinds af aan zit basketbal in mijn DNA.
Wat is voor jullie de belangrijkste reden om partner te zijn bij HLU?
Enerzijds zijn we fan van de business community en de hospitality-mogelijkheden voor onze klanten. Anderzijds zijn we fan van de club en koppelen we graag het nuttige aan het aangename. Het is fijn om met enkele collega’s naar de wedstrijden te gaan en de werkweek af te sluiten. Daarnaast gebruiken we de visibiliteit bij HLU als uithangbord van onze employer branding en willen we potentiële nieuwe medewerkers via een origineel kanaal bereiken.
De juiste mensen vinden, blijft een uitdaging. Daarom verleggen we onze grenzen en willen we onze naambekendheid vergroten in een sector die ook dynamiek uitstraalt. Specifiek voor kandidaten wiens interesse via Hubo Limburg United kanalen gewekt wordt, werd de jobpagina http://mvp.digitalum.eu gelanceerd.
Wat is je favoriete HLU-moment?
Voor mij persoonlijk enerzijds het verrijzen van HLU op het hoogste niveau, door mijn basketbalverleden bij Bree. Anderzijds was er het eerste punt van Spencer Littleson met Digitalum prominent op de ledboarding, hetgeen we met een grote groep van Digitalum hebben kunnen meemaken.
Wat zijn jullie ambities?
Onze groei verderzetten op basis van tevreden klanten die ons belonen met een NPS score van +75. We hopen ons partnership ook verder uit te bouwen en zo onze waarden, die we met de club delen, te bezegelen. Net zoals Hubo Limburg United leggen wij de nadruk op lokale experten die zich verenigen tot een sterk team. Verder rekenen we op een dynamische toekomst. Net als HLU houden we van sportmanship en kijken we ernaar uit om met passie te blijven doen wat we doen.
Welke waarden dragen jullie hoog in het vaandel?
Ontwikkelen met behulp van best practices
Tonen van meetbare toegevoegde waarde
Een gemeenschap van kennis
Een langdurige relatie met zowel onze medewerkers als onze klanten.
Welke inspirerende quote is van toepassing op jullie bedrijf?
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”. Deze quote van Benjamin Franklin vat goed samen dat we altijd streven naar een kwaliteitsoplossing voor onze klanten.