“Humanz” - een business development en lobbyorganisatie, die 100% op maat van de klanten introducties faciliteert voor bedrijfsleiders van middelgrote en grote KMO’s en multinationals in Limburg, Antwerpen en Vlaams-Brabant.
Partner bij HLU sinds?
Ik ben in januari 2021 opgestart met mijn bedrijf en ben meteen partner geworden van Hubo Limburg United.
Hoe heb je kennis gemaakt met HLU?
Ik wist uit het verleden dat er een hoogwaardige business community aan gekoppeld is. Tegenwoordig vind ik voetbal en dergelijke sporten ook allemaal achterhaald. Als je je vandaag de dag wil aansluiten bij een businessclub in een sportgemeenschap dan moet je bij Hubo Limburg United zijn, want daar lopen evenzeer grote jongens rond als op de voetbal, maar de sfeer is veel gemoedelijker.
Wat is voor jullie de belangrijkste reden om partner te zijn bij HLU?
Je krijgt klanten veel gemakkelijker uitgenodigd op een basketbalwedstrijd dan op een voetbalwedstrijd. Dit omdat het spel in de basket veel sneller gaat en er veel meer gebeurt op korte tijd. Tijdens een voetbalmatch worden er misschien 2 à 3 doelpunten gemaakt op 90 minuten tijd, terwijl er bij basket elk quarter tal van punten worden gescoord. Basketbal is interactiever dus ideaal om klanten te laten proeven van de sport.
Wat is de link tussen sport en jullie bedrijfs-DNA?
Wij brengen bedrijfsleiders samen en zoeken altijd naar platformen om die bedrijfsleiders op een leuke manier te kunnen ontvangen. De link met sport is teamwork. Een team is maar zo sterk als de mensen die met elkaar samenwerken, en dat is effectief wat wij bij Humanz ook doen.
Welke inspirerende quote is van toepassing op jullie bedrijf?
“Pay it forward.” - Dat is de naam van een film die gaat over het feit dat je zelf als individu voor drie mensen iets goed doet, zonder dat je daarvoor iets terugverwacht. Ook al is die film inmiddels 22 jaar oud, ik heb dit altijd in mijn achterhoofd gehouden.
Als je zelf als individu voor drie mensen iets goed doet, en die drie mensen doen opnieuw voor drie andere mensen een goede daad, enzovoort... dan ga je op die manier exponentieel hele mooie resultaten kunnen boeken. Dat is eigenlijk waar Humanz voor staat.
Ik pas dit ook toe in mijn eigen manier van leven: tracht altijd goede dingen te doen, op een gegeven moment komt dit toch wel weer positief terug.
Wat is je favoriete HLU-moment?
Ik had een paar klanten meegenomen naar Vorst Nationaal. Wat was die avond legendarisch! Het was zo plezant dat als je nu aan hen zou vragen hoe die avond eruit zag, je alleen maar wazige antwoorden zal terugkrijgen. Niemand herinnert zich nog iets van de Bekerfinale, maar iedereen vond het top! Wij zaten op een partybus met een dansvloer, muziek en drank. Hier en daar is er ook wel eens iemand gevallen. Maar een paar blauwe plekken later kijken we er allemaal heel positief op terug. Wat een avond!