RIDGID, Build for those who know
RIDGID is een wereldwijde producent van meer dan 300 inovatieve gereedschappen voor de professionele markt. RIDGID Gereedschappen zijn ontworpen voor installatie en onderhouds werkzaamheden in de brede zin van de buizenindustrie. Onze klanten situeren zich voornamelijk in de professionele loodgieterij, industrie en bouw.
Welke waarden dragen jullie hoog in het vaandel?
- Het vertrouwen dat RIDGID-producten steeds beantwoorden aan de zware eisen voor professionele werklocaties.
- Efficiëntie die leidt tot snellere uitvoering van de werkzaamheden, meer opdrachten en een hogere winst.
- Bedrijfsinnovaties die onze klanten helpen nieuwe diensten en inkomstenbronnen te creëren.
Wat onderscheidt jullie van de concurrentie?
Het streven van RIDGID is dat u een concurrentievoordeel behaalt door maximalisatie van de inzetbaarheid, zowel via de tools als de informatieverstrekking. Of u nu jarenlang actief werkzaam bent of net begint, de gereedschappen en services van RIDGID helpen u datgene op te bouwen wat echt belangrijk is: uw goede naam.
Interview met Bram Foesters - Sales manager bij Ridgid
Partner bij HLU sinds?
We zijn ingestapt als partner in seizoen 2022-2023, al volgde ik de club daarvoor al wel als supporter.
Hoe heb je kennis gemaakt met HLU?
Ik volg de club al sinds haar begin periode, daar ik zelf sportief gezien ook actief ben binnen de basketbal wereld was het HLU project voor Limburg iets uniek. Door de groei te zien en nu als partner deel uit te maken van het geheel is iets waar we trots op zijn.
Wat is voor jullie de belangrijkste reden om partner te zijn bij HLU?
HLU slaagt er elk jaar wel weer in een ambitieus spelersteam te hebben dat zich 100% geeft. Samen met het familiale karakter de warme contacten dat de club heeft met haar spelers en supporters is voor ons een match en kunnen we ons als bedrijf mee identificeren.
Welke inspirerende quote is van toepassing op jullie bedrijf?
In 2023 bestaan we 100 jaar en passen we de Quote “Built for those who know” toe. Al deze jaren hebben we een sterke merknaam wereldwijd opgebouwd waar “kwaliteit” een sleutelbegrip is. Mensen die met onze producten werken weten ook waarom.
Wat is je favoriete HLU-moment?
Er zijn er te veel om op te noemen al denk ik direct aan de buzzer van half court van Tate Unruh enkelen jaren geleden maar de kers op de taart is de bekerwinst van vorig seizoen zijn.
Wat was voor jullie het hoogtepunt van 2022?
In 2022 hebben we tal van succesvolle nieuwe producten gelanceerd. Producten die uniek in de markt zijn en eindgebruikers zowel tijd als geld doen besparen.
Wat zijn jullie vooruitzichten voor 2023?
Dit jaar bestaan we 100 jaar en we zijn hier niet zomaar geraakt, dit door onze kwaliteit hoog te houden en te blijven innoveren in nieuwe producten en oplossingen om onze klanten nog effectiever te kunnen laten werken.