Life is too short to drink bad wine. 20 jaar geleden betekende 'ad Bibendum' 'Laat ons drinken'. Vandaag staat het voor hét wijnimporthuis gespecialiseerd in wijnen uit maar liefst 16 wijnlanden. Karakter, identiteit alsook finesse en elegantie zijn de rode draad doorheen de selectie.

Ad Bibendum, uw partner in wereldwijnen

Sinds seizoen 21-22 kan je bij Hubo Limburg United proeven van de heerlijke wijnen van Ad Bibendum. Zowel in het Isola Business Restaurant, de VIP lounge en Cafetaria Alverberg worden een selectie van lekkers geschonken. Ontdek hier meer over de vaste wijnpartner van onze club! 

Hoe heb je kennis gemaakt met HLU?

Wij werden benaderd door Miet en haar team en hadden onmiddellijk interesse om onze naam aan Hubo Limburg United te verbinden. Samen met een aantal vaste partners van de club hebben we een selectie gemaakt uit ons wijngamma, dat je kan proeven in het Isola Business Restaurant, de VIP lounge en de cafetaria.

Wat is voor jullie de belangrijkste reden om partner te zijn bij HLU?

De herkenbaarheid en de goede reclame. We komen door de basketwedstrijden met heel wat nieuw cliënteel in contact. Dus zeker het netwerkgebeuren rond HLU is voor ons een meerwaarde. Vooral het leren kennen van nieuwe mensen en dus potentiële zakenpartners is voor ons een groot pluspunt. De hele community die aan de club vasthangt vinden we top!

Wat is de link tussen sport en jullie bedrijfs-DNA?

Net zoals jullie streven we ernaar om klanten te winnen en met onze selectie de goede wijnen eruit te kiezen.


Welke inspirerende quote is van toepassing op jullie bedrijf?

“Life is too short to drink bad wine.”


Wat is je favoriete HLU-moment?

Sportief was dit voor ons sowieso de Bekerfinale, die we in een supersfeer hebben mogen meemaken. Het samenhorigheidsgevoel was echt geweldig!

Op vlak van netwerken hebben wij een degustatie georganiseerd bij ons in Sint-Truiden. Dit ging aan het einde van het jaar door voor een beperkte groep wegens Corona, wat uiteraard wel jammer was. Maar binnenkort organiseren we nogmaals een degustatie, waarbij we hopen dat we weer andere HLU partners mogen leren kennen.

Mijn team en ik vinden sowieso elke HLU-wedstrijd gezellig en spannend. Ik kan dus aan het einde van dit seizoen wel stellen dat we samen met HLU tal van fijne momenten hebben beleefd.

Wat zijn jullie vooruitzichten?

We willen ons gamma verder blijven uitbreiden met kwaliteitswijnen. Er komen binnenkort een aantal nieuwe landen bij, onder andere ook China. We hebben ondertussen ongeveer 17 landen in ons assortiment en blijven altijd zoeken naar pareltjes over heel de wereld. Wij proberen onze klanten steeds tevreden te stellen en zowel ons cliënteel als ons assortiment nog verder uit te breiden naar België en Nederland.

Recent hebben we Monard Pro Vino overgenomen, wat maakt dat er heel wat wijnen uit Frankrijk zijn bijgekomen. Een hele meerwaarde, want op vlak van Franse kwaliteitswijnen is Monard Pro Vino dé specialist.

Als we de vooruitzichten in onze samenwerking met HLU bekijken willen wij volgend jaar gewoon graag op hetzelfde elan verdergaan als partner, zonder al die coronaperikelen. Ik hoop dat zowel jullie als wij op een normale manier vooruit kunnen en alle evenementen en wedstrijden met diners met een talrijk publiek kunnen plaatsvinden. We willen graag verdergaan op de ingeslagen weg en samen leuke dingen organiseren.

Volg ons op Facebook Instagram YouTube LinkedIn