CLB, Care for Life and Business. Met meer dan 30 jaar ervaring streeft CLB Group er dagelijks naar om dé norm te zijn op gebied van klantgedreven dienstverlening. Onze medewerkers / ambassadeurs ontzorgen, adviseren en ondersteunen bedrijven. Ze engageren zich voor een duurzame samenwerking, gebaseerd op respect en vertrouwen. Dit over onze 7 verschillende divisies. Door die uitgebreide expertise zijn wij in staat om uw HR-noden te vervullen op vlak van sociaal secretariaat en juridisch advies, externe preventie, medische controle & advies, verzekeringen, IT-oplossingen en opleidingen omtrent al deze disciplines en meer.

 

Welke waarden dragen jullie hoog in het vaandel?

  • Klantgedreven: Klantgedreven werken zit in het DNA van CLB Group. Onze klant staat steeds centraal. We luisteren naar haar noden en behoeften en willen zo van waarde zijn voor elke klant. We voelen ons betrokken bij het grotere verhaal van CLB Group en de missie van onze klanten.
  • 360° Vertrouwen: We dragen zorg voor een positieve en creatieve werkomgeving waar een gevoel van veiligheid heerst zodat er vertrouwen ervaren wordt. We gedragen ons deontologisch correct, zijn eerlijk en loyaal aan het algemeen belang van CLB Group. We zijn authentiek en doen wat we zeggen. We stimuleren elkaars kwaliteiten waardoor we een hecht team zijn dat garant staat voor de betrouwbare service die onze klant van ons gewoon is.
  • Respect: We gaan steeds respectvol met onze klanten om, we waarderen hun achtergrond, afkomst, cultuur en visie. Handelen doen we met open geest, we zijn eerlijk en gebruiken onze creativiteit om steeds de dialoog met elkaar aan te gaan of te versterken.
  • Engagement: CLB Group engageert zich om gedegen en kwaliteitsvol werk af te leveren met als doel een langdurig verbintenis met onze klanten te kunnen aangaan. We definiëren onze dienstverlening proactief naargelang de noden, wensen en verwachtingen van de klanten. Hiertoe nemen we de actuele ontwikkelingen in de samenleving mee. Dit vereist verantwoordelijkheidszin en vraagt de betrokkenheid van iedereen.
  • Duurzaam: CLB Group verbindt zich ertoe om iedereen tot zijn recht te laten komen. We zorgen ervoor dat klanten zich goed voelen en gehoord worden en dat stabiliteit gewaarborgd wordt. We stemmen hiertoe onze werking af op ieders capaciteiten. Duurzaam werken betekent ook dat CLB Group tegemoetkomt aan de behoeften van vandaag zonder toekomstige generaties te verhinderen in hun eigen ontwikkeling. Tot slot streven we er naar om als duurzaam bedrijf een bredere maatschappelijke meerwaarde te bieden.


Wat zijn jullie ambities?

Wij streven naar een totaalontzorging van elke klant door persoonlijke en proactieve dienstverlening. Ondernemingen zullen voor elke vraag m.b.t. dienstverlening in de brede zin van het woord bij CLB Group terecht kunnen, omdat ze weten dat wij oplossingsgericht meedenken en hen verder helpen of doorverwijzen naar ons ruim netwerk. Door de beste werkomgeving voor onze mensen te creëren, werken we met een team dat dezelfde passie deelt om onze klanten en stakeholders een ongekende meerwaarde te bieden.


Wat onderscheidt jullie van de concurrentie?

Onze deur staat altijd open voor onze klanten. Wij zijn een lokale speler die nog steeds kort bij de klant staat. Wij nemen graag de tijd om onze klanten persoonlijk verder te helpen.


Wat is het belang van sport, en in het bijzonder basketbal, voor jullie bedrijf?

Wij geloven er sterk in dat sport een soort lijm vormt die mensen bij elkaar brengt. De sfeer, het samen supporteren, het vieren van een overwinning of zelfs het treuren om een verlies. Het ideale moment om elkaar in een ongedwongen sfeer beter te leren kennen.


Welke waarden van jullie bedrijf en HLU komen het sterkst overeen?

Het familiale gevoel, het kort bij de klant staan en het hanteren van korte lijnen met open communicatie. Dat zijn een aantal mooie waarden die CLB Group deelt met HLU.


Hoe heb je kennis gemaakt met HLU?

Onze samenwerking kwam tot stand tijdens een B2B-moment waar we elkaars waarde zagen en besloten samen in zee te gaan.


Wat is je favoriete HLU-moment?

Er zijn te veel momenten om op te sommen. De organisatie van HLU heeft een talent om de meest originele workshops uit te werken zoals bv een luchtballonvaart, speeddates, een boswandeling, een webinar ‘leren cocktails maken’... Maar ook het tafelen voor de wedstrijd is een enorme meerwaarde. De organisatie zorgt voor een moment waar je kan genieten van lekker eten en een rustige babbel. Ze creëren daarnaast ook een laagdrempelige omgeving waar je kan netwerken met de andere gasten als je daarvoor open staat.


Welke meerwaarde biedt Hubo Limburg United jullie?

HLU biedt een laagdrempelige manier om mensen te leren kennen. Zowel tijdens de wedstrijden als tijdens de activiteiten. Dat is van onschatbare waarde voor een B2B-bedrijf als CLB Group!

Volg ons op Facebook Instagram YouTube LinkedIn