Met een netwerk van 23 Esso Bruno tankstations in Limburg en 25 Bruno Foodcorners in Limburg, Sint-Niklaas en Brugge heeft Group Bruno heel wat diensten aan te bieden. Buiten het verdelen van kwaliteitsbrandstoffen, dragen we het one-stop-shop-principe hoog in het vaandel. Want naast het vullen van je tank, kan je als weggebruiker nog vele andere behoeften bij ons vervullen. Onze Bruno Service Stations zijn voor iedereen ook een leuke plek om te genieten van een heerlijke maaltijd. Heeft je auto een wasbeurt nodig of ben je op zoek naar een bestelwagen om te huren? Ook dan ben je bij ons aan het juiste adres!'

 

Group Bruno: letterlijk én figuurlijk een duwtje in de rug

 

Group Bruno, een relatief nieuwe partner, want ze werden pas in 2022 lid van onze Business Community, maar gingen dit seizoen al voor een mooie stap verder en werden shirtsponsor van ons team.  

We polsten bij Luca Bruno naar hoe dit partnership tot stand kwam en hoe de samenwerking, maar ook het mooie familiebedrijf evolueerde. Luca is verantwoordelijk voor customer service, sales en marketing, en medeaandeelhouder van Group Bruno, samen met broer Noë, zus Nina en vader Angelo.

 Group Bruno is sinds vorig seizoen partner van Hubo Limburg United. Hoe hebben jullie kennis gemaakt met de club?

“We zijn bij Hubo Limburg United terechtgekomen via klanten, waaronder Getax, Jacobs Autocars en onze websitebouwer Sanmax. Zij verzorgen ook de website van Hubo Limburg United. Bruno heeft een groot hart voor de Limburgse sport. Al jaren zijn we trouwe partner van voetbalclub KRC Genk. Maar ook de handbalclubs Sezoens Achilles Bocholt en Sporting Pelt kunnen op onze sportieve steun rekenen. De stap naar Hubo Limburg United zetten was voor ons vanzelfsprekend. "

Wat verwachten jullie van het hernieuwde partnerschap met Hubo Limburg United?

“Hubo Limburg United staat toch vooral voor connectie, ideaal om ons netwerk uit te breiden. Zo proberen we binnen de sport, toch wel belangrijk voor ons, nieuwe takken aan te boren of nieuwe connecties te maken.

Ik moet zeggen dat we dat al een stuk gedaan hebben vorig jaar, maar we verwachten nog wat meer te groeien op dat vlak. De B2B-netwerkevents zijn ook altijd een grote meerwaarde voor ons. Zowel mijn broer Noë, ikzelf en/of onze salesmensen proberen altijd aanwezig te zijn. Daarnaast bereiken we via de visibiliteit op wedstrijden en in de media ook veel potentiële B2C-klanten.”

Waarom is het Limburgs netwerk zo belangrijk voor Group Bruno?

“Het is een kwalitatief goed netwerk. Niet te groot, dus je kan echt wel goed netwerken en mensen leren kennen. Dat is moeilijker op massaevents.

We zijn in Limburg ontstaan en vanuit Limburgse wortels gegroeid. Ook buiten Limburg zijn we aan het groeien en ook daar zien we Hubo Limburg United als een nationale speler om onze naambekendheid te vergroten.”

Waar kijk je naar uit dit basketbalseizoen?

“Er zijn wel een aantal leuke wedstrijden waar ik naar uitkijk. Er is altijd een leuke sfeer in de Alverberg en hopelijk halen we ook nog eens een prijs!”

Wat is het belang van sport, en dan vooral basketbal, voor Group Bruno?

“Sport vinden we heel belangrijk en dat willen we graag doortrekken in ons marketingbeleid binnen de takken. Dat doen we op vlak van voetbal, en ook met de basket en handbal. De bedoeling is om zo van Bruno toch een sportmerk te maken.”

Group Bruno bestaat 35 jaar, proficiat! Welke plannen heeft Group Bruno nog voor de toekomst?

“We willen volop verder uitbreiden. We zitten op 26 locaties en we willen graag groeien naar 50 locaties in België. In Limburg, maar ook buiten Limburg. We zitten nu in Brugge, Sint-Niklaas, Roeselare en normaal gezien gaan we begin mei 2024 opengaan in Gent Dampoort. Maar dat is een stukje in een apart concept omdat daar enkel foodcorners zijn en geen tankstations.

Dat is een eindje buiten Limburg omdat we een samenwerking hebben met de NMBS. Als de opportuniteit zich voordoet: goede locatie die vrijkomt, parkeergelegenheid, passage… Dat vissen we allemaal uit met een speciale tool. Wij hebben de unieke combinatie van fuel & food. Mensen komen bij ons tanken of hun wagen opladen maar, ook eten en drinken kopen. Onze trots zijn de Italiaanse pizza’s, altijd vers à la minute gemaakt en gebakken in een roterend oven van Italiaanse topkwaliteit.

Welke plannen hebben jullie nog met Hubo Limburg United?

“We zijn superblij met onze samenwerking met Hubo Limburg United. Er heerst een hele goede verstandhouding en dat willen we graag verder exploreren. Tijdens onze dagsponsoring werden we getrakteerd op een topwedstrijd tegen Oostende, maar hebben wij zelf  we de aanwezigen ook in de watten leggen met een lekkere snack tijdens de pauze en na de wedstrijd! We hebben heel wat gemeenschappelijke raakvlakken. We zijn allebei sterk verankerd in onze provincie en delen dezelfde waarden. Group Bruno is een familiebedrijf en dat geldt ook voor de United Family. We geloven in de kracht van samenwerken aan één doel. Dat gebeurt niet alleen bij de wedstrijden van Hubo Limburg United maar ook elke dag in onze Bruno Service Stations en Foodcorners."

Volg ons op Facebook Instagram YouTube LinkedIn