Zien & Gezien Worden

 

Optiek Hons is opgestart in 2009 door Michel Hons.  Met de gedachte ‘iets’ anders te creëren/aan te bieden dan de omliggende opticiens. Om (h)ons te onderscheiden zijn we op zoek gegaan naar onafhankelijke brillenmerken. ‘Independent eyewear’. Handmade eyewear. 

Merken die enkel brillen produceren ipv handtassen of kledij. Echte brillenmerken, exclusief, premium high end eyewear, zeg maar “specialere” brillen. Geen eenheidsworsten van brillen.

 

Welke waarden dragen jullie hoog in het vaandel?

Service, kwaliteit, exclusiviteit.

Wat zijn jullie ambities?

Innovatief blijven, stap per stap zetten. Een eigen (exclusief) brillenmerk is een droom.

Wat onderscheidt jullie van de concurrentie?

Wij werken individueel. Ieder oog is anders. Ieder gezicht is anders. Persoonlijke aanpak, professioneel advies; onze merken die anders zijn.

Welke waarden van jullie bedrijf en HLU komen het sterkst overeen?

Persoonlijkheid; iedereen kent iedereen. Trouwe, persoonlijke en warme band met klanten. 

Hoe heb je kennis gemaakt met HLU?

Sinds de opstart van de partij. Via Basket Bree vrienden oa Brian Lynch/Odell Hodge/Marc Raedschelders.

Wat is je favoriete HLU-moment?

 Zoveel momenten: Kwartfinale in Antwerpen 60-61; Thriller //  Halve finale PO thuis Oostende (game 4) volle Alverberg allemaal in het wit; assist van Hans Vanwijn naar Jason Love en we dwingen game 5 af.    //   3 punter van Kadheen Carrington in Charleroi 2019 / Bekerfinale 2017 met X-bussen op de snelweg naar Brussel. Uiteraard de onverwachte bekerwinst in 2022 // eerste trip HLU community naar Charlotte.

Welke meerwaarde biedt Hubo Limburg United jullie? 

Veel vriendschappen, blijde gezichten; een echte community!

 

Volg ons op Facebook Instagram YouTube LinkedIn