"Voor mobiliteit, voor iedereen"

Mobiliteitsbedrijf Van Mossel Automotive Groep is met ruim 5000 medewerkers in bijna 75 jaar tijd uitgegroeid tot een van de grootste automotive bedrijven in Nederland en België. Ons bedrijf telt ruim 330 vestigingen in België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Nederland. Van Mossel is in België verdeler van de merken Abarth, Alfa Romeo, Citroën, Dacia, DS Automobiles, Fiat, Fiat Professional, Ford, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Land Rover, Maxus, Mercedes-Benz, MG, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Smart en Suzuki.

 

Welke waarden dragen jullie hoog in het vaandel?

Onze kernwaarden zijn: gastheerschap, gedreven, onderscheidend, klantgericht, resultaatgericht, MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen), eerlijk en open.

 

Wat zijn jullie ambities?

De Van Mossel Automotive Groep is een familiebedrijf met bijna 75 jaar ervaring en nog altijd veel ambitie. Wij zien het als missie om onze belofte ‘Voor mobiliteit, voor iedereen’ voor iedereen waar te maken. Persoonlijke aandacht, een breed scala aan mobiliteitsoplossingen en scherpe prijzen staan aan de basis van ons succes.

Wij streven ernaar de meest aanbevolen aanbieder te zijn van mobiliteitsoplossingen in de breedste zin van het woord. Gebaseerd op kwaliteit, operationele perfectie, duurzame financiële resultaten en klanttevredenheid. Dit bereiken we door:

- Een multibrand strategie onder de paraplu van ons merk ‘Van Mossel Automotive Groep’.

- Verdere (internationale) groei in automotive retail, leasing en schadeactiviteiten.

- Optimaliseren van ons relatiebeheer door middel van CRM, internet en social media.

- Investeringen in (persoonlijke) groei van ons personeel, organisatie en dienstverlening.

- Scherpere prijzen voor de klant door continue kostprijsverlaging.

- Zo dicht mogelijk bij de klant aanwezig te zijn.

 

Wat onderscheidt jullie van de concurrentie?

Met meer dan 300 vestigingen draait het al lang niet meer alleen om auto’s verkopen en onderhouden. Op al onze locaties werken wij aan de mobiliteit van morgen, voor jou én voor iedereen. Van nieuwe tot tweedehandswagen, van onderhoud tot herstelling, van verzekering tot financiering, van lease- tot laadoplossingen, bij ons vind je alles onder één dak. Bovendien kunnen wij door ons ruim aanbod aan merken en diensten, iedere klant op weg helpen met de meest gepaste mobiliteitsoplossing voor zijn of haar noden én budget.

 

Wat is het belang van sport, en in het bijzonder basketbal, voor jullie bedrijf?

Sport brengt mensen samen. De dynamiek die bij sportwedstrijden horen, zorgen voor emotie, spanning en een samenhorigheidsgevoel. Basketbal is hier zeker geen uitzondering in. Het is een erg toegankelijke sport om te volgen, ook voor de personen die niet zo sportminded zijn. Daarom willen wij ons, als grote automotive groep, hier graag aan verbinden.

 

Welke waarden van jullie bedrijf en HLU komen het sterkst overeen?

De familiale waarden staan zowel bij ons als bij HLU voorop. Niet alleen de mannen maar ook de vrouwen en kinderen voelen zich betrokken bij HLU. Dat is iets wat wij ook belangrijk vinden. Iedereen moet zich welkom voelen en er moet betrokkenheid zijn. Net zoals HLU zijn we zeer gedreven en resultaatsgericht. Hierdoor proberen we ons te onderscheiden van de concullega’s. We zijn dan ook met veel plezier partner van HLU omdat we naast fijne klanten, ook gemotiveerde medewerkers hopen tegen te komen op de wedstrijden van HLU. Wij hebben meer dan 350 vestigingen en meer dan 5000 medewerkers, maar door de goede communicatie, de gemeenschappelijke kernwaarden en na te streven doelen op een uniforme manier zijn we ook één grote familie.

 

Welke meerwaarde biedt Hubo Limburg United jullie?

De zeer goede werking van de Business Community. Miet en Sylke zorgen steeds voor een vriendelijk en gastvrij onthaal. En door de vele mogelijkheden en activiteiten die HLU de sponsors aanbiedt is er steeds ruimte tot netwerken op een aangename en ongedwongen manier.

Volg ons op Facebook Instagram YouTube LinkedIn