Hubo Limburg United klopt Oostende met kleinste verschil

Limburg United speelde een schitterende eerste helft en kon dankzij tien driepunters achttien punten uitlopen. Een veel agressiever Oostende nam na de rust even de leiding, maar United bleef tot het einde strijden en pakte toch nog de winst, 87 - 86.

Na een lange busrit van 8 uur, maandag al aan de bak tegen Oostende

Na een moeilijke wedstrijd bleef HLU uiteindelijk overeind. Na heen en terug samen acht uur bus en slechts één dag recuperatie, wordt fit zijn de grootste uitdaging richting heenwedstrijd van de halve finales van de BNXT,maandagavond (20.30 uur) thuis tegen landskampioen O…

Met de broodnodige voorsprong richting Martini Plaza

Met een sterke prestatie speelde Hubo Limburg United een mooie bonus bij mekaar in een sfeervolle Alverberg (87-67). Zaterdag trekt het naar Groningen met als inzet een plaats in de halve finale tegen Oostende.

Hubo Limburg United met één been in de kwartfinales

Een sterk Hubo Limburg United speelde een bonus van 22 punten bij mekaar in de heenmatch tegen Mechelen. Het verzamelde zo een stevige basis om zich maandag zonder veel problemen te plaatsen voor de kwartfinale.

Bevat video Bevat fotogalerij Wedstrijdverslag

Wil jij als superfan geen enkele wedstrijd missen?

Bestel nu je tickets en mis geen enkele wedstrijd van seizoen 2023-2024!

Volg ons op Facebook Instagram YouTube LinkedIn