Uitstekende start van de Best of Five tegen Telenet Antwerp Giants

Hubo Limburg United trok de lijn van de kwartfinale tegen Charleroi in Antwerpen gewoon door. Met een schitterende collectieve prestatie werd game één van de best of five gewonnen met 59-77 en kreeg de ploeg van coach Westphalen een verdiende staande ovatie van de talrijk m…

Bevat video Wedstrijdverslag

Hubo Limburg United niet bij de les tegen Landstede Hammers

Helaas is Hubo Limburg United er niet in geslaagd om een verlengstuk te breien aan de knappe prestatie van woensdag in Leiden. Aanvallend werden te veel open shots gemist en verdedigend liet men Duje Dukan te veel toe: 77-72.

Bevat video Wedstrijdverslag

Hubo Limburg United lijdt eerste thuisnederlaag in Elite Gold

Hubo Limburg United verloor voor de tweede week op rij nipt in de Elite Gold. Tegen Leiden kwam het maar moeizaam in zijn ritme. In een spannend slot moest het de duimen leggen tegen een slimA Leiden.

Bevat video Bevat fotogalerij Wedstrijdverslag

Wil jij als superfan geen enkele wedstrijd missen?

Bestel nu je tickets en mis geen enkele wedstrijd van seizoen 2023-2024!

Volg ons op Facebook Instagram YouTube LinkedIn