Digitalum, expert in het ontwikkelen van e-commerce platformen, wordt voor minstens twee seizoenen naampartner van de jeugdafdeling van Hubo Limburg United, die met veel fierheid omgedoopt wordt tot de Hubo Limburg United Academy powered by Digitalum. Waar Digitalum game changer is in e-commerce & customer experience, zijn de jonge talenten van de Hubo Limburg United Academy game changers op het basketbalveld. Als game changers streven we er beiden naar om de beste te zijn, ieder binnen zijn eigen domein. Waar Digitalum uitblinkt in het servicen van hun klanten, zet de Hubo Limburg United Academy powered by Digitalum zich in om de instroom van talenten in Limburg te garanderen.

Hubo Limburg United trekt reeds enkele seizoenen volop de kaart van de jeugd. Met de komst van fulltime Academy manager Thomas Dreesen en de uitbouw in aantal ploegen (TDM1, 1e landelijke, U18, U16 en U14) leeft de Academy meer dan ooit. Met succes, want er zullen maar liefst 6 beloftevolle spelers uit eigen jeugdwerking onderdeel uitmaken van het A team en regelmatig de wildcard zijn binnen de kern in de BNXT League. Dat een toonaangevend bedrijf als Digitalum zich voluit achter het jeugdproject wil zetten, is enerzijds een bekroning van het reeds geleverde werk maar doet vooral hunkeren naar het samen verderzetten van dit mooie verhaal.

De vonk tussen Hubo Limburg United en Digitalum sloeg vorig seizoen over. Zo bracht United speler Spencer Littleson & mascot Lubas onder andere een bezoek aan Digitalum op de PXL jobbeurs én legde Digitalum op hun beurt een fanbus voor hun medewerkers in naar de bekerfinale op 13 maart in Vorst Nationaal. Diederik Bots, CEO van Digitalum, is dan ook geen onbekende in de Limburgse basketbalwereld: “Mijn tijd als jeugdspeler op het nationale niveau bij Bree, waar ik Thomas heb leren kennen trouwens, herinner ik me als een fantastische periode. Daarom ben ik blij dat we ons nu kunnen engageren om ook de volgende generaties deze ervaring mee te geven.”

Digitalum ontwerpt, bouwt en onderhoudt unieke omni-kanaal ervaringen op basis van SAP Commerce Cloud en Adobe Experience Cloud. Met indrukwekkende internationale referenties zoals Atlas Copco, Huntsman, Yamaha Motor, Firestone en Jaga, zijn ze er niet aan hun proefstuk toe. Digitalum onderscheidt zich met de hoge mate van senioriteit in hun sterk groeiend team. Op vlak van e-commerce of customer experience wil Digitalum de troefkaart zijn waardoor klanten all-in kunnen gaan.

 

Partners in dit artikel

Gerelateerd nieuws

Wil jij als superfan geen enkele wedstrijd missen?

Bestel nu je abonnement en mis geen enkele wedstrijd van seizoen 2022-2023!
Meer informatie
Volg ons op Facebook Instagram YouTube LinkedIn