Dat er vandaag de dag meer vraag dan aanbod is van goede profielen op de arbeidsmarkt, is een vaststaand feit. Maar Java ontwikkelaars met specialisatie in e-commerce  zijn net nog wat dunner gezaaid. Daarom schakelt Digitalum sinds dit seizoen onze basketbalclub in om mee hun employer branding mee te ondersteunen. Niet zo zeer om hun naamsbekendheid te vergroten, maar wel om hun imago als toffe werkgever te onderstrepen en extra potentiële werknemers aan te trekken. Specifiek voor kandidaten wiens interesse via Hubo Limburg United kanalen gewekt wordt, lanceerde Digitalum de jobpagina http://mvp.digitalum.eu.

Het uithangbord van deze campagne is onze Small Forward Spencer Littleson, die vandaag mee op zoek ging naar kandidaten. Waar Spencer meer gefocust was op teamspirit en enthousiasme, legde Digitalum de nadruk op technische kennis en ervaring. De samenwerking op de PXL-jobbeurs is trouwens slechts een eerste stap. Op de thuiswedstrijd van 29 of 30 maart lanceren we een heuse job-speeddating, waarbij je als potentiële kandidaat op korte tijd al heel wat komt te weten over Digitalum en hun vacatures. Onder het motto ‘Vind je job langs het basketbalveld’ word je al dadelijk geïntroduceerd in het dynamische en sportieve karakter van het bedrijf. Bij Digitalum is het leuk werken. Met klanten als Yamaha Motor Motor, Atlas Copco  en vele anderen draai je niet enkel mee aan de wereldtop, maar als e-commerce game changer maak je echt het verschil. Inschrijven kan via wildcard@digitalum.eu!

Partners in dit artikel

Spelers in dit artikel

Wil jij als superfan geen enkele wedstrijd missen?

Bestel nu je abonnement en mis geen enkele wedstrijd van seizoen 2022-2023!
Meer informatie
Volg ons op Facebook Instagram YouTube LinkedIn